sommarsaker

Hej !
förlåt för att jag inte har bloggat på typ två dagar, men jag har haft fullt upp och datan har i stort sett varit upptagen 24-7. min brorsa har kommit hem från jobbet i helgen och därför har jag tillåtit han att ha datan. im so nice ;) förövrigt har jag och mamma varit på valbo köpis i förrgår och shoppat lite sommarsaker ( min mamma är bäst ) som jag skrev i "ett kort litet meddelande", och nu tänkte jag visa vad jag inkasserade till min garderob. köpte även en tee från H&M men den är inte med på bild.


kjol gina tricot , det fanns inte min storlek så jag köpte storlek 42 och sydde in den .:D
linne gina tricot
skor wedins
halsband gina tricot



örhängen gina tricot
halsband gina tricot

igår var jag ock mamma på IKEA och kollade lite, funderar på att göra om mitt rum så jag letade lite inspiration och såklart hittade jag någonting jag ville ha! vem går på IKEA utan att köpa nåt? - inte jag iallafall
hittade ett "träd" att hänga smyken i och en blomma för 5 :-  ett riktigt kap! haha jag döpte blomman .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0