red & black attack



tjohopp kompisar :D
idag har jag bara tagit det lungt och kollat igenom min garderob litegranna.
den skulle verkligen behöva uppdateras!
hittade denna ´red&black attack outfit´ i min garderob:



 linne JC
kjol H&M
skärp Saddler
stickad kofta Hemgjord
pussmun-börs Dali

Tyckte det var lite coolt för jag hejade på team Cans i körslaget, och dom hade ju dessa färger ;D

efter lunch skulle jag baka kladdkaka och bjuda min kära mor på, men då hade vi inga ägg (!?) det tyckte jag var lite konstigt, för det brukar vi alltid ha. menmen, det blev chokladbollar istället. jag hade glömt att man skulle ha havregryn i, och det hade jag ju såklart inte kollat om vi hade i skafferiet. och hade vi det? NEJ - suck!
det ända vi hade var fiberhavregryn, så det fick duga. blev inte lika smarrigt som det brukar, men jag är ju king på att baka så det var gott ändå. :)

jag har ingen aning om vad som händer i min lilla byhåla ikväll, vad ska ni göra?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0