regnregnregn

tjabba :D
nu har jag precis ätit en jättegod sommarmiddag. lax, potatis och sås stog på menyn. våra vänner från Luxenburg har kommit till oss och stannar tills onsdag. imorgon var det tänkt att alla förutom jag skulle åka till nån trädgård i ockelbo och kolla på blommor, men som det ser ut nu är vädret för dåligt. regn och rusk har det varit idag. hoppas på sooooooool till imorgon :D
 konståkningslägret idag gick skapligt. jag är i ständig kamp med att försöka hålla ögonen öppna, det är verkligen jobbigt på lägret. menmen, man ska inte klaga - det är ju trots allt jag som valt det själv.

i förrgår sov jag hos sötR och vi hade jättemys. fettade med chips, muffins, läsk, popcorn och godis. tittade på film, checkade bloggar, dansade, hade modevisning för en tegelvägg och skrattade en hel del. vaknade på en jättestor madrass av att ljuset strimmlade igenom gardinen. efter frukosten var det tradera-letning, mycket bra sida detdär! R visade ett par knallrosa shorts hon har budat 6kr (+11kr frakt) på, som nu inte vill ha. så om det är nån som skulle villja vara söt och buda över så gör det för rebas skull :D

nu ska jag gå och vara social. hare bäst

Kommentarer
Postat av: ╠Victor╠ :)

AH! Du är tillbaka ;) svara på mina sms ;D





Shiet jag har saknat dej :)

2008-08-06 @ 00:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0