grattis så in i gatan

Dagen till ära känner jag faktiskt två personer som fyller år! Mathilda och Andreas, mina härliga grannar :D extra grattis till dom! Som grädde på moset har jag namnsdag, KLARA . grattis till mig också  moahahah :'D 

aja, idag blir det konståkningsträning i valbo och sen kanske moo och jag åker till köpis en sväng.
känner verkligen för att köpa nya kläder. min garderob är ganska tom. + att jag skulle behöva köpa en svart body om jag ska börja på ballet. hittade en ganska billig på hm, och sen har ju gina tricot ganska billiga dom också. men är det nån som har sett nåt bättre är det bara att skriva en kommentar :D

vad ska ni göra idag ?

puss

Kommentarer
Postat av: mathilda

tack sötnos :)

2008-08-12 @ 11:35:52
URL: http://mthla.blogg.se/
Postat av: Angelica

Man behöver ingen body bara för att man ska börja på balett :) räcker med vanliga kläder, det har alla andra ;)

2008-08-13 @ 12:42:17
URL: http://angeeliicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0