fina ord, fina vänner

både jag och reba konstaterade att detta skulle bli en sjukt tråkig kväll om vi inte hittade på någonting att göra. så därför bestämde vi oss för att ha datapicknick i min källare. kakor hade hon med sig, mumma. nu har reba precis cyklat hem på sin guldcykel och jag saknar henner redan. ;D fniss, cookie, eye. fina ord.

påtal om fina ord har karolin varit väldigt snäll idag :) helt utan anledning började hon säga en massa fina ord och jag blev alldeles varm innuti. jag tycker om sådana vänner. som helt plötsligt kan säga att man är det finaste och bästa som finns.
jag är lycklig. jag har många fina vänner, rebecca och karolin är två av dom som har en plats i mitt hjärta. det borde finnas flera av er. så gott folk: se och lär av dom sötipötisarna. :)


Kommentarer
Postat av: rebeccca

aaaaaw! pusspådig bäst ivärlden :D<333333

2008-09-06 @ 00:32:08
URL: http://rebecccs.blogg.se/
Postat av: karolin

Naaaaaaaaw hun <333 I LOVE YOY 4eva<3333

2008-09-06 @ 00:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0