it was a long time ago...

ja, det är sant - det har gått mer än en vecka sedan jag bloggade sist. som vanligt skyller jag på att jag har haft fullt upp, men jag har faktiskt inget annat skäl.
i måndags blommade min årliga förkylning ut -> hemma från skolan -> klara goes lat -> inga blogginlägg.
de tre senaste dagarna har allt varit som vanligt. skola, träning och plugg. har haft förkylning sen i söndags kväll och nu har jag lite feber. ''/ hoppas att jag kan gå i skolan imorgon för vi har responslektion på svenskan och jag skulle behöva lite hjälp med min novell.
imorgon kväll blir det mys hemma med familjen (?) om ingenting annat händer ;D

nej nu måste jag gå, ska kolla på film.

ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0