figure skating

hela eftermiddagen/kvällen har jag andats konståkning. det förjade med att jag åkte och tränade skridskoskolan i en timme. och efter det vanlig isträning i lite mer än en timme. sen när jag kom hem var det start för det nya tvprogrammet stjärnor på is. inte nog med det, nu sitter jag och kollar på konståkningsdräkter. och när jag tröttnar på det blir det förmodligen konståkningsfilmer på youtube.  hahah, jag är besatt. ;D


Yepp, she is the best.


förutom konståkning har jag varit med bästavän. vi har bakat kladdkaka (ja, jag vet vad ni tänker - hallå kladdkaka på kanelbullens dag?. men nej, vi orkade inte baka bullar) och spelat spel.
 jag älskar den fantastiska flickan.

nu ska jag äta godis och mysa.
kyssar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du måste hjälpa mig att göra bloggen så där fin! :O:D

2008-10-13 @ 16:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0