påfågel

jag har som vanligt haft fullt upp - därför ingen uppdatering på ett par dagar.
om en dag och tre timmar står jag bakom kulisserna och väntar på att få ta publiken med storm... eller, ja .. kliva ut på isen och åka för livet..... eller, ja .. kalla det vad ni vill. jag ska iallafall vara med i en disneyshow som visas imorgon på läkerol arena.
min nervositet är inte min starka sida, i måndags kände jag fjärilar i magen, och ni kan ju bara tänka hur det kommer kännas imorgon. kanske som bin som flyger runt och sticke lite här och där.
igår sydde vi färdigt den skísta av sju dräkter och idag är det genrep i många, många timmar.

nu blir det vila, sen isen


Kommentarer
Postat av: amanda

jag är jättenervös!! men stackars dig som ska åka solo, men de kmr å gå skitbra du är ju så duktig :D <33

2008-11-06 @ 20:28:41
URL: http://amandhhaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0