jag är sämst på rubriker, lalalalala

gävle har förvandlats från höstrusk till snöland på en natt. nu är det vitt, vitt och vitt överallt. mitt i allt det vita kommer solen fram, och snön glittrar. det känns skönt att hösten inte är kvar, för det är ganska drygt att bli genömblöt när man bara ska gå ut och hämta tidningen. på något sett är det ändå tråkigt när man måste byta ut sina converse mot vinterskor, men jag ska ju inte klaga - för om en månad åker jag till ett varmt land och slipper all snö.
igår var jag så fryssen efter träningen så jag tog ett varmt bad och myste med ljus. ett bra tips är att inte ställa ljusen för nära badkaret, det vet jag nu, fniss. vardagslyx

för alla som inte har sett det än, så har jag en ny header. jag har haft samma i flera månader, men dom säger ju att det är bra med förändring.

Till R, Jag gillade headern jättermycket, men som jag sa tidigare ville jag ha lite förändring. hoppas du inte tar illa upp! ;D

nu ska jag städa mitt rum, lyssna på härlig musik i form av klaris spellista och äta godis. -v-


Kommentarer
Postat av: amanda

din nya blev ju jättebra ju :D tack igen för min (; <333

2008-11-01 @ 16:38:47
URL: http://amandhhaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0