träningsvärk, sol och rebecca

tjao amigos!
idag har jag hunnit med att göra en hel del kuliga grejor  . först vaknade jag åtta och gjorde mig i ordning för ett besök på stan med R och bad i hennes pool. en misslyckad visit på gävles ända (?) secondhand affär som slutade med att vi gick hem tomhänta. gävle borde ta och skärpa till sig vad det gäller shopping!
efter besöket på stan cyklade vi hem till R och hon hade sin snyggcykel ;D vi badade, frös, dansade, hoppade studsmatta, klättrade i träd, bakade rebeccas kigmuffins och hade skoj!

jag har även hunnit med att få träningsvärk idag! har cyklat som en dåre de senaste två dagarna och nu börjar jag känna av det. men aja, det är ju ett ecken på att man har varit duktig.

nu funderar jag på att köpa en ny dator. är lite trött på att datorn nästan alltid är upptagen av min käre broder eller mammsen / pappsen. skulle vilja ha en laptop så man kan sitta var man vill så man får vara ifred och filosofera, hoppas jag har råd bara.

nu måste jag gå och hjälpa mamma med maten.  vi ska äta skaldjurswok :D

Kommentarer
Postat av: rebecca

bästa dagen,nästan.förutom alla sura gävlebor ;D

2008-06-24 @ 20:09:49
URL: http://rebecccs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0