hjälp mig ragga!

tjabba coolingar!
ojojoj vad jag är trött nu! jag och Jenkaa var uppe till fyra i natt och nu börjar jag känna att jag kommer gå och lägga mig betydligt tidigare ikväll! vi vaknade tolv och åt frukost, sen åkte J hem och jag svängde förbi min farfar för hämta lite pärlor och knappar som jag ska pyssla med (; blev ett snabt besök för att sen åka hem och äta, byta om och träna med mamma - KLICK och planen sprack! himlen öppnade sig och det började spöregna. synd faktiskt för jag var ganska trött på att sitta still och behövde träna men det spöregnade verkligen. som tröst spelade jag och mamma på GENI och jag vann (!!!!) 
nu sitter jag här och försöker ragga läsare till min blogg och det är inte det lättaste så guys : glöm inte bort att berätta för alla ni känner om min blogg ;D
och btw tack för alla fina kommentarer! fortsätt så!



Kommentarer
Postat av: M.

haha grattis!



sv: åh, tack! :)

2008-07-01 @ 08:13:05
URL: http://accordingtoblackie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0