dagbok vs. blogg

Godmorgon
när jag var typ 5-6 år började jag med att skriva dagbok. för några månader sen började jag med det igen, och har fortsatt med att skriva dagbok tills när jag startade blogga. funderade lite på detdära igår, och då läste jag vad jag hade skrivit när jag var liten, kanske jag var fem år?
citat:
- idag så ha ja jot fingerdocka åk lekt godnat
- ida så ha ja g åkt skidor på en plan och lekt med magnus dognatt
jag måste bara skriva klaras egna ordlista som liten :

tjära = kära
sluga = fluga
sula = fula
sängelset = fängelset
hjette = jätte
pandkakor = pankakor
britni sbers = britney spears
sgorlan = skolan
har jättemånga fler ord, men det kanske kommer sen.



vad tycker ni? dagbok vs. blogg?

bloggar mer sen hörrni :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0