cykla ska man göra på sommaren

de senaste dagarna har jag inte hunnit blogga tyvärr . jag var med moa i förrgår och vi badade, solade, tog jordgubbar, tog hallon, tog smultron, babblade och babblade ännu mera :D och igår var jag med J (: vi åt kakor med socker och kanel, badade och cyklade till sommarkväll. träffade en massa folk och gick runt. egentligen ganska tråkigt, men J var ju med så det var kul iaf.
nu tror jag att jag har blivit lite brunare! :D försöker steka, men det är ju jättetrist, så om det är någon som vill bli min stekkompis så säg bara till! (;
hela gävle har rea nu, så nu ska jag och reba cykla till stan och reashoppa :D

ses

Kommentarer
Postat av: rebecca

duktiga har vi varit idag :D

2008-07-17 @ 23:09:28
URL: http://rebecccs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0