äntligen har jag hittat dom!

godkväll ;D
idag har jag hunnit med att göra en massa stuff. när jag hade fixat mig och ätit frulle åkte jag och mamma till ica maxi för att handla mat. men vi kom hem med en massa mer än bara mat :P först var vi in på järnia för att kolla lite på solstolar, men dom vi hade kollat på var tillfälligt slut och mamma blev besviken. men vi ska tillbaka på måndag och kolla om dom har fått in då (: sen gick vi in på hemtex och köpte lakan, bäddsett och en duk. efter det var vi in på din sko en snabbis för att kolla efter fynd på rean, men icke sa nicke att jag hittade nåt på rean - jag hittade skor för ordenarie pris :D men dom var klart värda 350 enkroniga silverpengar. gissa vilka skor jag hittade ? jo, gladiatorsandaler! och JAG ÄLSKAR DOM, så dom fick följa med mig hem i en plastkasse och jag är jättenöjd. har tyvärr inte hunnit tagit kort på mina älsklingar än, men det kommer imorgon hoppas jag! när vi kom hem och jag hade provgått i hela huset var det solning som gällde. det har blivit så otroligt fint väder i gävle nu så man kan ju inte motstå att vara ute - även fast man får lite halvt värmeslag!
jag har också gjort en supersnabb shake som jag hittade i en FRIDA-tidning. tror att det var tidning nr. 4 (:
här är receptet;

du behöver:
2 dl kokosmjölk
1 mosad banan
2 msk apelsinjuice

mixa allt och om det behövs kan man tillsätta lite socker ( men det behövdes inte för min del ). serveras jättekall och gärna med lite snygga frukter.
lycka till!

Kommentarer
Postat av: julia

haha låter gott! <33 ska kanske prova sen, ja menar reseptet var ju väldigt avanserat!.. ne ja skoja!;D

2008-07-05 @ 13:30:30
Postat av: julia

mer bilder! =D <333

2008-07-05 @ 13:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0