för länge, länge sen..

nu kommer lite uppdatering från senaste veckorna ;D
20/7 åkte familjen på släktmiddag i mora för att fira min morbrors födelsedag. mysmys och mina sötkusiner var där :D vi klädde ut oss till prinsessor och dansade till RadioSiljan.
21/7 bilfärden går vidare upp till stugan i fjällen. på eftermiddagen fikade och fiskade vi - och som vanligt var fiskelyckan inte den bästa. vi fick o.oo fiskar.
vi är i stugan och myser tills den
25/7 då åker jag till ljusdal på fotbollscup medan mamma, pappa och GG åker hem. spelar match mot ljusdal och vinner med 3-0 gör vi ju såklart också! har jättemysigt med tjejorna. äter godis och går barfota. somnar alderles försent gör vi också. <3
26/7 cupen fortsätter och vi förlorar första matchen mot mohed med 1-4. andra metchen mot korskrogen vinner vi med 2-1 och sista matchen mot järvsö spelar vi oavgjort i. 0-0
27/7 YES! vi är i semifinal mot järvsö. vinner även den matchen som jag tror slutade 1-0 till oss. kommer därmed till final som vi spelar mot mohed. i fulltid blir det 1-1. oavgjort = straffar. min tränare tvingar mig att ta första straffen. mål. vi sätter 4 i mål. dom sätter två. på deras tredje försök går den utanför. VI VINNER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vi vann hela cupen och hoppade runt som galningar! :D:D:D:D:D:D
på kvällen flyttar jag in hos min kusin í valbo. mamma och pappa åker till jokkmokk och GG stannar hemma.
28/7 konståkningsläger i valbo.
29/7 konståkningsläger i valbo. är med REBA på kvällen
30/7 konståkningsläger i valbo. åker hem på kvällen. mamma och pappa kommer hem
31/7 konståkningsläger i valbo.
1/8  konståkningsläger i valbo. på kvällen åker vi till våra kompisar i furuvik. åker båt, äter, spelar kort, kollar på film och har kottkrig. mys
 IDAG

jag och REBA cyklar till loppis, biståndsgruppen och staden. R köpte en supersnygg kavaj och godis, såklart ;) ikväll blir det mys, godis och sovning in the solander house. (;

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: aha okej ,är det på onsdagen då ?:)

du dansar med reban va? ;D nej jag ska inte dansa men rebecca vägra säga vilken tid xD hahah!

2008-08-02 @ 18:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0