var är sommaren?

tjabbatjenahallå ;'D
igår eftermiddag cyklade M och jag till köpis och shoppade. eller.. det var meningen att vi skulle shoppa, fast det ända jag kom hem med var marabou choklad och ett linne för 29 spänn. bild kommer sen .
 när vi väl hade kommit fram drabbades jag av shoppingfeber. hemskt. men for real fick jag jätteont i huvudet och det svartnades för ögonen. riktigt läskigt, men efter en loka och lite vila kunde vi shoppa vidare.
när jag kom hem blev det värre igen och då hade jag 38.3 i feber . skit. lånade film av grannen och åt glass. mys
imorse kändes det inte heller toppen, så jag kunde inte gå på träningen /: 
efter många timmars vila har febern försvunnit och mitt huvud börjar bli normalt igen ;D sköönt

hur mår ni ?

imorgon efter träningen ska jag träffa V. han har hockeyläger och jag har konståkningsträning i valbo ishall.

ses


Kommentarer
Postat av: Flora

jug mår bra tack, hoppas att du känner dig bättre snart :)

2008-08-15 @ 13:54:50
URL: http://floras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0