smörnäs, scones, träning

heeeey!
i förrgår var det myys med klassen i smörnäs ;D vi grillade, paddlade kanot, åt godis och pratade en massa. vissa av oss badade också :O en jättebra start på skolveckan! på kvällen var det träning som vanligt (fotboll), det gick piss för mig och jag tror de flesta i laget var rätt tötta efter helgen. nicke var inte där så det blev monaträning - ganska soft.

idag var det skola som vanligt. på hemkunskapen bakade vi scones . mums   karro, joss och jag gjorde hjärtan, väldigt snügga - och goda blev dom också! efter skolan blev det en sväng ner till ginaT som hade nyöppning iförrgår. en liten titt inne på 9G blev det också.

nu ska jag laga mat och senare är det ishallen som kallar. konståkning <3

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0