why don't you love me?

det blev inget jeansinköp i förrgår, det blev igår istället. ett par bikbokjeans, helt vanliga, enkla, blåa, stuprör. jag var inne på jc först och kikade, men alla jeans som fanns i min storlek hade en massa konstiga tvättar, och det är inte min favorit! kollade runt på rean litegranna men det var jätteutplockat och trökigt. dock köpte jag en svart hoodtröja på intersport ;D även den var ganska enkel.
på kvällen var det fotbollsträning men bästaste tjejorna i stan.
idag var det skola. gympan var helgrym - tjejerna ägde ut killarna i spökboll! första gången på ett år tror jag ;D på engelskan fick vi lära oss gymnasiets gramatik, och jag blev helpaff när jag fick veta vad man lär sig på gymnasiet! pretty lätty (;
tråkig nyhet: hannes ska sluta på skolan! min bästavän lämnar oss och drar till nån skitskola. bajs
nu ska jag kolla in R's blogg ;D gördet ni också vettja!

puss

Kommentarer
Postat av: rebecca

ooh vad trevlans :D <3

2008-08-22 @ 22:58:35
URL: http://rebecccs.blogg.se/
Postat av: Karolin

Faan vi är bäst på spökboll :) Vilken bästa vän?<3

2008-09-04 @ 16:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0