superman

hola neards! ;D
det känns som om att jag inte har bloggat på tusen år! har liksom 'inte haft tid' eller i rättare sagt; INTE ORKAT.
whatever. jag har som vanligt varit i skolan och trökat idag. hade kort dag idag, så efter skolan gick jag och snygganna ner på stan och kollade lite. hittade en grå/blå t-shitr med träd-tryck på. me like me like kan tyvärr inte lägga upp nå bilder för min data har damp. så jävla störande att det inte går att ladda upp bilder från min mobil, och eftersom att jag inte vet vart kameran är så kan jag ju inte knäppa med den heller. ''/
men jag ska leta! promise

det blev en liten familjemiddag kvällen till ära, kusinen med familj + farfar kom över och käkade med oss :D nu sitter jag bredvid min kära broder och vi nördar oss med våra datorer. haha, vi brukar sitta i rummen bredvid varran och chatta på msn ;D sjukt!  min kusin är också kvar, supersötingen spelar ps2. han är 7 år yngre än mig, och redan bättre på guitar hero :P
nu ska jag checka bloggar och äta frukt.

later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0