uniform

som vanligt har jag varit en dålig bloggare på senaste tiden. det har hänt en massa grejs, som tillexempel att igår var jag på konståkningstävling ;D superkul ! idag har sag stått och sålt fika på en marknad med klassen. vi försöker käna pengar så vi kan åka på en klassresa till nåt varmt härligt land. dream on

nu sitter jag framför teven och degar. gossip girl är i ritan och om en timme byter jag kanal och 2avenyns drama står på schemat.    puss på den som har uppfunnit teven ! pusspussiluss



gossip girl


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var kanonroligt att få vara med och uppleva när du klev upp på prispallen igår på tredje plats! Dina axlar satt som ett smäck! Nästa gång klarar du dubbeln oxå!

Pussar och kramar!!

2008-11-30 @ 21:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0