fyra prinsessor på kak-kalas

weyho! nu har jag äntligen köpt en mp3 :D visserligen inte världens bästa, men den duger för mig (;
har inte bloggat på ett tag nu heller. jag börjar bli slarvig tror jag.
aja, iallafall så åkte jag och mamma till mormor och morfar igår och hälsade på alla släktingar. GG är där och jobbar så då tänkte vi hälsa på lite och sen ta med oss den slitna pojken hem. eftersom att min morbror har en liten eka så tog han med sig mamma på kvällsfiske på siljan. det var jättefint väder så det passade ju toppen för min fiskeintresserade mor att ta en fisketur. dom fick inga fiskar förresten. på kvällen blev det fruktstund och tvmys och sen sov vi som stockar.
idag vaknade jag vid tiotiden och käkade frukost, fixade mig och fixade mig igen. sen bar det av mot mora marknad.
jag tycker om mora, det är faktiskt jättemysigt där!
 vi köpte en massa godis och spelade på chokladhjul, men jag vinner ju aldrig nåt så det var ju skitsamma. till lunch blev det donken och mc feast ;P efter det var jag barnvakt till fyra prinsessor som skulle bada och geggamoja i sanden, men det var lite kallt i vattnet så jag vet inte om man kan kalla det bada. när vi kom hem till mormor igen hade hon bakat sockerkaka, så det blev prinsess-kak-kalas :D mums!
efter det åkte vi hem, och nu sitter jag här mätt och belåten efter en najsig middag (:
ajuste - glöm inte att kommentera!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0