s o m m a r

heeeeeeeej!
nu har jag precis kollat på när och fjärran på tv med mamma. det var ganska trist och jag kommer knappt ihåg vart dom åkte :D
aja, iallafall så var vi ute och åkte båt igår och sen åt vi mat hos våra kompisar som bor på världens största gård tror jag! jättemysigt hade vi, men när vi kom hem halv två på natten somnade jag som en säck full med sten.
imorse vaknade jag och orkade inte göra någonting, så jag somnade om ett tag. när jag väl vaknade och gick upp fixade jag macka & yoghurt och sen letade jag reda på den lilla tv/dvd:n och la mig i sängen och kollade på dreamgirls. hade aldrig sett den förut men jag tycker att den var ganska bra faktiskt - tjejerna sjunger som gudar.
 vid 3tiden gick vi över till mina superunderbara grannar och åt en tidig, god och sommrig middag. det var jättemysigt! 
nu sitter jag och kollar bloggar och bilddagboken. funderar på att ta en sandwich, jo jag ska det. 

ajustja, en sak till bara - jag kan inte lägga in bilder nu på ett tag, för klantot her self  { j a g } har tappat den i golvet.

puss

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

SV: tack så mkt :D

2008-07-14 @ 11:21:20
URL: http://jacquelinnie.blogg.se/
Postat av: rebecca

var med mig idag klari? :D <3

2008-07-15 @ 11:12:24
URL: http://rebecccs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0