sleeping in a tent

ojojoj, fy på mig! nu har jag inte bloggat på några dagar, men som vanligt är det för att jag har haft fullt upp. i söndags kom victor hit och vi gjorde ingenting nästan. det ända vi gjorde var att prata, cykla och sen så tog vi jordgubbar :D men det var trevligt! på kvällen ringde julia och frågade om jag ville gå på Narnia, prins Caspian. och såklart ville jag ju det :D filmen slutade kvart i tolv så när man kom hem ar man ganska trött (: och igår var jag men majken och rebecka och vi tältade! det var ganska kallt, men ändå mysigt. ajuste - vi sov inte ensamma i tältet, utan mitt i natten hör man någon komma in i tältet och vi trodde att det var nån gubbe som kom och skulle ta oss :P men det var ju bara snöboll den bitande katten som hade hoppat in och lagt sig på innertältet och sov (; och idag har vi varit hemma hos majken och badat, hoppat studsmatta, pratat, ritat på varran och mycketmycket mer. om en liten stund när jag har ätit ska jag cykla tillbaka till tältet och sova där i natt. MYSIGT
nu ska jag nog laga mat, bloggar med bilder imorgon tror jag. puss på er sötnosar

Kommentarer
Postat av: Karro

Vilken Victor?

2008-07-08 @ 18:36:50
Postat av: Therese

svar:Tackar så mycket :D

2008-07-09 @ 21:13:51
URL: http://thereze.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0