feel the rush

återigen sitter jag här med en sandwich i min hand, men denna dag är den inte ensam. en kopp kaffe med mjölk fick sitta i den andra handen och göra sällskap. jag tyckar alla borde  äta sandwich och kaffe - det är bara så gott!
aja. dagen till ära blev det loppis & 2hand runda med min kära shoppaholic reeeeeeeeeeeeba (som förövrigt har en jättemysig blogg). Spikis och biståndsgruppen blev besökta. Det var bara vi och en massa gamlingar på båda ställerna - ganska lustigt att det bara är gamligar som går på loppis tycker jag. det är ju jättemysigt!
R hittade en jättefin väska för fem riksdaler på spikis. en brun vacker sak med lite slitet band, men det ska vi fixa när vi ska ha syjunta.
efter spikis och b-gruppen fick det bli en tripp ner till Valbo köpis. vi gick på IKEA och åt korv m bröd. mums . sen blev det lite köpis och jag hittade en tee på bik bok för 49;-. jättestor och mysig :D jag är nöjd.
lyssnade lite på p3star för ett tag sen, och då spelade dom Feel The Rush. jag fick verkligen en rush!
nej nu måste jag packa

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0