stay with me

pust! det har varit en riktigt påfrestande dag för min kropp, först match och sen träning (gick skitbra på täningen idag :'D). det känns som att jag har blivit en tung tegelsten som inte orkar gå. jag är riktigt trött och det blir inte bättre för att jag har dragit på mig en rejäl förkylning. är inte så pepp på att träna imorgon också, men jag kommer säkert vilja då. det blir dans och det brukar inte vara lika jobbigt som fotbollen. :D

lyskväll i gävle kvällen till ära. var ner på stan en sväng med jennifer och hennes familj. det var riktigt vackert med alla ljus som stog längs med gavleån och glittrade.
regnade gjorde det också. regnjacka och stövlar skulle man haft, men jag hade tygskor och vindjacka :P jag blev som is om tårna, men nu börjar det bli bättre.
ush och fy, det börjar bli höst nu! när klockan är åtta är det svart ute och fy så ruggigt det är. löven på träden blir gula och faller av, det regnar varje dag och kylan tränger sig på. ibland är det mysigt med höst. man kan sitta inne med en kopp varm choklad och bara mysa eller hoppa i vattenpölen utanför huset och bli alldeles dyngsur. ena halvan av mig längtar och den andra halvan fruktar.

nu ska jag sova slagga sleepa
sov sött sötisar

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha, okej ;) När blir första tävlingen då? :)

2008-09-07 @ 12:56:03
URL: http://angeeliicaa.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jaha, så ni ska inte tävla på riktigt då?

2008-09-07 @ 19:11:20
URL: http://angeeliicaa.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jaha, okej ;) Men ska ni på någon tävling den här terminen ? :)

2008-09-07 @ 22:41:43
URL: http://angeeliicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0