flower power

oops! jag har inte bloggar på 4 dagar! aja baja!!!!! jag har varit riktigt utmattad varje dag efter skolan i veckan, så jag skyller helt enkelt min bloggbrist på det. ja, ialla fall, idag var det skola och träning. träningen gick inte så bra eftersom att jag har jätteont i benhinnorna. hoppas att det blir bättre snart - är riktigt trött på alla sjukdomar nu! 
efter träningen har jag bara vilat. mys med mormor hela kvällen är det ända aktuella. glassbilen svängde förbi och det blev såklart glassinhandling :D 

nu tror jag att jag ska sova, och imorgon ska jag träna skridskoskolan och sen är det träning. (hoppas verkligen mina ben blir bättre!)

sov sött sweeties 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0