god morgon världen, villken underbar dag!

det här är ingen vanlig dag, för jag är LEDIG idag ;D ja, det är sant LEDIGLEDIGLEDIG. sjukt skönt! hela skolan har studiedag och det är så grymt härligt ;D kunde nästan sova till nio imorse och sen dess har jag legat i sängen och kollat runt på en massa bloggar. jättemysigt. dock har jag fortfarande inte orkat gå ner och hämta frukost, så just nu är jag riktigt hungrig.

min fina vän anna och jag hade tänkt gå på stan en sväng idag, men för 20 minuter sen konstaterade vi att det är alldeles för jobbigt när man är ledig. det blir socialt snack på msn istället - inte såå jobbigt.
ikväll ska  jag hem till R på tjejmiddag. kommer en massa folk jag inte känner, men det blir nog kul. var nere på stan efter skolan igår och försökte hitta en fin present till henne (hon har nämligen fyllt 15 år och jag har inte gett henne nån present än). svårt när man inte vet exakt vad flickan vill ha, men jag hoppas hon blir nöjd. (:

nu ska jag slå in paket, duscha och äta frukost!

Kommentarer
Postat av: Anna

haha du är ju inte lat du :) Love you sleep korv :P <3<3

2008-09-12 @ 12:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0