dansfeber

igår var det dans i dom nya danslokalerna. det är jättefint och stort där, men det är inte helt färdigt än. jag och R tränade lite på vår pardisco och jag tror att den kommer bli ganska bra trots allt!

jag är sjuk. sjuk, sjuk, sjuk. vaknde i morse med sandpapper i halsen och ett huvud som var påväg att sprängas. känndes det som i alla fall. det var bara att stanna hemma. det känns jättesurt för jag hade sett fram emot träningen ikväll och imorgon.
men man kanske inte ska klaga. det finns ju faktiskt folk som har det värre.



en sötbild på R


nu blir det bloggkoll och vila.


Kommentarer
Postat av: julia

krya på dig sandpapper! ;D

2008-09-01 @ 19:00:29
Postat av: Angelica

Ska ni börja tävla i pardisco ? :)

2008-09-06 @ 23:29:19
URL: http://angeeliicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0