kallskinka

jamen hallå igen ;)
nu sitter jag här med min bästaste bästa kompis Jenkaa ! har varit med henne nästan halva dagen och  vi har spelat fotboll, gjort pärlplatta, plockat smultron och hoppat ministudsmatta. nu blev det också klart att hon ska sova här i natt :D
jag har fått en fråga från en läsare som jag tänkte svara på
- vad kallas din stil?
- jag vet inte riktigt vad min stil" kallas så jag kan nog inte svara på den frågan riktigt. jag skulle nog kalla den varierad. jag tar på mig kläder som speglar hur jag känner mig just den dagen. :)
det är jättekul om ni ställer fler frågor eller berättar hur ni tycker att jag skulle kunna förbättra min blogg!

Kommentarer
Postat av: Johanna

ja, sjukt stora svall det blev! men rånice :) man hörde knappt vad som sas.

2008-06-30 @ 15:01:51
URL: http://spralligsparv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hälsningar från sömnförstöraren! Ni förstår väl att man inte kan sova bort sommarlovet!

P&K

2008-06-30 @ 17:14:01
Postat av: Ebba

Okej :) Men jag vet inte riktigt närjag ska använda kjolen , tycker den är så snygg :P

Tack för att du tycker bloggen ä fin , din ä me de :)

2008-06-30 @ 21:11:17
URL: http://cutelicious.blogg.se/
Postat av: emma

sv. ja visst har de fina grejer =) Man blir sugen att köpa, men jag måste hålla mig i skinnet :) Häftig header du har..=)

2008-06-30 @ 21:30:41
URL: http://petersson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0