fullt upp 3 veckor

tjoo :D
igår hade jag det väldigt trevlans! min kära vän R och jag tog en cykeltur ner till staden och kikade lite på rean. påväg dit hittade vi en skylt som det stog LOPPIS på, och vi blev (såklart) lite nyfikna. bestämde oss för att ta det efter vi hade checkat in staden. jag hittade en tee, en ring och en nagelfil  *( bilder kommer sen hoppas jag ) . efter det cyklade vi till reba och snabbstädade innan hennes gäster skulle komma. vi gjorde en discodans till vårat superpar utan namn och sen dansade&sjöng vi jättefint till en jättebra låt. jag säger bara 3 ord: vi är king ;D
odag har jag varit hos min kusin istort sett hela dagen. vi har busat, badat i en 19 grader varm pool, kollat på film och brottas. på kvällen blev det grillat käk med kusin och hans familj och sen filmmys. Toy story 2. en toppfilm för alla 3år +
imorgon blir det loppis och köpis med reba. skulle kännas skönt att investera nåt nytt till garderoben eller rummet.

jag måste verkligen packa imorgon! åker till stugan på söndag och efter det är det fotbollscup i ljusdal. sen blir det konståkningsläger 2 veckor och mitt uppe i allt är det dansuppvisning på cityfesten. kom på nu att det förmodligen kommer bli träningar inför uppvisningen och jag undrar verkligen hur jag ska hinna med allt? :S :D det ska iallafall bli jättekul!

sweet dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0