skolstart och jeansinköp

nu sitter jag här och slöar efter en ganska dryg skoldag. känner mig inte så pepp inför imorgon kan man lungt säga, men det är bara att kämpa på. ojj, detdär lät hemskt, men just nu känns det riktigt segt. (+ att hannes påstår att våran kvinnliga SO-lärare har musch)
jag har också lyckats slösa en massa pengar på bussbiljett! trodde att jag hade tappat bort mitt busskort, men icke sa nicke.
 jag skulle leta efter mitt lepsyl när jag hade kommit hem från skolan, men inte hittade jag lepsylet? nejnej, jag hittade busskortet ;D  bra det iaf..
så nu sitter jag här och firar med snabbkaffe och mormors hembakta bullar. mums
nu ska jag plocka ut diskmaskinen och sen blir det köpis med mamma. (jeans inköp)
kanske att jag hinner med att titta på filminspelningen från måndagens konståkningsträning.

puss

Kommentarer
Postat av: rebecca

kaffe, usch! nej jag kanske också ska lära mig tycka att det är gott, hhah ;D<3

2008-08-20 @ 19:40:19
URL: http://rebecccs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0